Ashus.ashus.net
Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 3.0 CZ - Printable Version

+- Ashus.ashus.net (https://ashus.ashus.net)
+-- Forum: My creations (https://ashus.ashus.net/forum-3.html)
+--- Forum: Game tools (https://ashus.ashus.net/forum-6.html)
+--- Thread: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 3.0 CZ (/thread-65.html)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 3.0 CZ - Ashus - 14.9.2007

Modifikace hry Call Of Duty 2 pro náš server Kafemlýnek.

Posbírané, upravené:
Nově naprogramované (by Ashus):

.7z zzz_kafemlynek_30.7z Size: 1,15 MB  Downloads: 279



Můžete použít/vykrást libovolnou z funkcí nebo i celý mod, zachovejte však info o původním autorovi.

Changelog (2.9a>3.0):
- přidány mapy Eindhoven a Tripoli vč. podpory UT Domination
- přidána volba am_maxrate - automatické nastavení správné hodnoty maxrate hráčům

Changelog (2.9>2.9a):
- pokud jsou povolené sniperky nebo brokovnice a zakážou se, hráči co se s nima narodili s nima můžou dožít, potom se ale stávalo, že byli zmatení a nevěděli co dál -> teď se jim napíše hláška ať si vyberou zbraň, a samo se jim otevře menu pro výběr zbraně; pouze pokud ho zavřou bez výběru, pak se jim ukáže pohled na mrtvolu.
  + ošetřeno SD, vybraná zbraň se nechtěla změnit hned, ale až po jednom kole.

Changelog (2.8da>2.9):
- při opakovaných sebevraždách se ozývalo a logovalo first blood pořád dokola, first blood už je první skutečné zabití (upozornil Rohlik)
- admin může nastavením proměnných am_next_map a am_next_gametype natvrdo připravit přístí mapu/gametype - ve vote menu bude jako jediná a i při jejím nevybrání se zvolí

Changelog (2.8c>2.8da):
- další opravy výjímek

Changelog (2.8b>2.8c):
- všechny texty, co byly natvrdo česky nebo anglicky jsou teď nastavitelné přes config, můžete si je měnit a mod tak rychleji aktualizovat
- objeven parametr +set developer 1 (thx. Jarek PL), který odhalil spoustu chyb ve skriptech, pomáhá přímo vypsáním trace chyby, všechny očividné výjimky byly ošetřeny
- když se hráč narodí v UTD u základny, v momentě kdy zajme vlajku je mu sundán spawn protect (pokud ještě existuje)
- když se hráč sám zraní, funkce, která to hlídá nechcípne výjimkou, ale ukončí se
- kumulativní opravy chyb, drobnosti  -  na první pohled hráči neuvidí žádnou změnu

Changelog (2.8a>2.8b):
- pokud se změní limit sniperek nebo brokovnic na 0 (zakázáno), ihned jsou logicky odstraněny dané zbraně, povalující se po zemi. Pokud se s ní hráč narodil, zůstane mu než umře (pak si musí zvolit jinou), jinak mu zmizí z ruky hned. Změna proměnných kontrolována každých 5s.

Changelog (2.8>2.8a):
- opraveny barvy smoke granátů po smrti

Changelog (2.7d>2.8):
- možno určit pravděpodobnost obdržení granátů při spawnu
- omezení počtu brokovnic
- změna počítání sniperek v DM

Changelog (2.7c>2.7d):
- při custom mapách (počet byl větsí než tabulka) se mohlo klikat i pod vote menu, opraveno
- přidány položky gametype votu na maximum co se tam vleze - tj. 15 gametypu


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - JaReK - 23.8.2008

I have problem with your mod:

[Image: dc82744bc16522fd.jpg]

[Image: 2eb080b21a8130b7.jpg]

[Image: d96a0650e7440baf.jpg]

[Image: 051cfb980ec9983d.jpg]

Here is config of the mod

Code:
http://rapidshare.com/files/139433919/Ashus.cfg

Waiting for you help Smile

Code:
******* script runtime error *******
undefined is not an array, string, or vector: (file 'maps/mp/gametypes/_spawnlogic.gsc', line 575)
if (level.captured_radios[self.pers["team"]] > 0)
           *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/utd.gsc', line 598)
spawnpoint = maps\mp\gametypes\_spawnlogic::getSpawnpoint_NearTeam_AwayfromRadios(spawnpoints);
              *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/utd.gsc', line 1605)
  spawnPlayer();
  *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 177)
   self [[level.weapon]](response);
                *
started from:
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 58)
  self waittill("menuresponse", menu, response);
       *
************************************
********************
ERROR: script runtime error
(see console for details)
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 58)



Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - Ashus - 23.8.2008

This mod must be put in a clean environment, without other mods. Unless you choose to change things inside IWD files yourself (requires some basic knowledge of C language).


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - JaReK - 23.8.2008

it is. Still error at line 58.

Can I see server working with this mod?


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - Ashus - 23.8.2008

http://www.km.ashus.net (default port)
Kafemlynek


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - JaReK - 23.8.2008

I can't understand it.
Do you have windows system at home to test if it works for you?

Could I have your cfg files ?

Smile


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - Ashus - 23.8.2008

Rename a copy of the iwd mod file to zip. Open it with WinRAR or something similiar. View the content of the file in root, it is an example of config file. Yes, it was tested on Windows and on Linux versions [1.3].


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - JaReK - 23.8.2008

at file *.gsc, I saw it, copied and pasted to other file.


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - JaReK - 23.8.2008

sorry I were drunk.

I havee cod2 at catalogue, at other partition.
Game is not installed [don't must be].
Thank this I don't have to install it again after windows reinstall.

That's why your main-cleaner is not working, 'cause dont have the link of game directory at the system registry Big Grin


Re: Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.7a CZ - Ashus - 23.8.2008

No, it is not a lie Smile I developed it on my Windows machine (and tried every function after every change), then I uploaded it to linux server. Try to uninstall the game, reinstall, install 1.3 patch and copy only the IWD file and config. It works for everyone else, but you. And you're telling me I lie.