Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Návod na hru Runaway 3: A Twist Of Fate
#1

Úvodem

Ve hře nejde nic zkazit, nemůžete umřít, nedostanete se do slepé uličky, ze které by se nešlo dostat a podobně. Zkuste hru hrát bez návodu, ale ve většině kapitol vám nepomůže najít si jen vaši situaci, musíte číst kapitolu od začátku, protože jste někde nejpíš na něco zapomněli (předměty můžete vyhledávat prohlížečem). Některé předměty ve hře jsou zbytečné úplně. Vše co seberete prozkoumejte. S lidma taky kecejte o všem, není problém, že by se mohli urazit, stačí rozhovor ukončit a začít znovu, chybějící dialog se objeví. Při tápání můžete zkusit použít F2 (zobrazí hotspoty na aktuální obrazovce), v krizi pak F1 (přímý návod jak dál - nefunguje vždy, proto občas budete odkázáni jen na sebe / tento návod). Několikrát se mi stalo, že nebylo jak jít dál jen proto, že nijak nejsou označeny posuny některých obrazovek - tedy musíte posunout postavu a obraz se posune až pak. Když objevíte novou obrazovku, všechno prozkoumejte (F2), dočkáte se někdy docela vtipných hlášek.


1. Brian Basco Is Dead
(GINA)


Hřbitov - kde jinde začít Smile Vemte si stuhu z pohřebního věnce. Běžte do krypty, animačka vás vyhodí zpátky ven a poznáte se s Agathou. Vraťte se za ní dovnitř a vyzpovídejte ji. Z jejích krámů vlevo si vemte baterku. Běžte dolů po schodech krypty a objevíte obraz, sundejte ho a vemte urnu z lavičky. Prohlídněte si střední blok kamene. Vylezte ven na hřbitov a běžte po cestě doleva ke vstupní bráně hřbitova. Z lešení si vemte zvedák, pak se jděte podívat k východu na animačku, kde se přesvědčíte o zabijácích čekajících v autě.

Vraťte se směrem ke kryptě, ale odbočte doleva do kolosea pod červeným stromem. V kufru zaparkovaného smutečního vozu najdete řemen. Když vlezete dovnitř k autu, zkusíte nastartovat a máte zajištěný únik, pokud se věci pokazí. Vlevo u dveří najdete vzkaz od Luanne. Vlezte do kapličky vpravo a podívejte se na rohožku na zemi, zvedněte ji. Najdete v zemi dvířka, po otevření seberte gumovou rukavici. Všimněte si dřevěné krabičky nahoře, vezměte ji (nelze provést se zavřenými dvířky) a vyndejte z ní klíč. Tím odemknete mřížku vpravo, seberete prodlouženou lopatku a můžete zatáhnutím za provaz zavolat Luanne.

Běžte se za ní podívat a pořádně ji vyzpovídat. Dostanete švédský manuál IKEA k překladu. Vpravo si z nářadí ještě vemte pilník. Vylezte ven a naplňte u fontánky gumovou rukavici vodou. Vraťte se zpátky a do rozbité chladničky (vlastně už mrazáku) strčte rukavici. Přesypejte popel z urny do dřevěné krabičky v inventáři. Prázdnou urnu pak použijte na sebrání zmrzlé rukavice. Pokud chcete pokecat s Erniem, můžete se podívat k východu ze hřbitova, sedí vlevo u kupky sena (rozhovor s ním je čistě dobrovolný, získáte fotku Briana a jeho kámošů z blázince).

Vraťte se za kryptu a zkuste tam soše Atlase vzít řemen. Budete mu muset pomoct od břemene zvedákem - jedině tak získáte další řemen. Běžte do krypty pokecat s Agathou, s překladem pomůže, až pak, co jí duchové dají svolení chladem. Běžte tedy dolů a oklamejte přístroj zchlazenou gumovou rukavicí. Když vyjdete ven, řekne vám, že k překladu potřebuje nějakého švédského ducha.
Vraťte se zpátky do kaple se zvonem. Vlevo leží kniha mrtvých, použijte baterku, protože lampička u ní je rozflákaná. Baterkou si můžete ještě pročíst nástěnku a plakát (pro pobavení). Použitím IKEA manuálu na seznam hrobů zjistíte umístění hrobu jednoho Švéda. Oznamte to Agathě a zajistí vám překlad manuálu Smile Ten můžete hned odnést Luanne a zbavíte se jí.

Otevřte levou dřevěnou šoupací skříň a najdete kotoučovou brusku. Vraťte se zpátky do krypty a nahlídněte průzorem dolů. Hoďte jeden ze řemenů na anděla. Běžte dolů do výklenku a zkuste připnout řemen k prostřednímu kvádru. Ještě to nepůjde, proto použijte nejdřív pilník. Po animačce konečně připněte řemen, Gina ho rovnou spojí s druhým. Vylezte nahoru a koukejte průzorem dolů. Zkuste použít brusku na ocelové lana, ale bude krátká. Proto v inventáři spojte brusku s prodlouženou lopatkou pomocí stuhy z věnce. Pak vesele přeřízněte přední lana anděla. Po animačce se běžte podívat na díru ve zdi. Čeká vás tam další cihlová zeď, takže se vratíte po schodech nahoru, seberete tam spadlý sloupek a tím cihly vyrazíte.


2. The Art Of Running Away
(BRIAN)


Vítejte v blázinci Smile Pokoj 304 je váš, tak se tam běžte podívat. Dostanete od mima Marcela imaginární kytku, prozkoumejte svůj polštář (vpravo). Objevíte nůž a mentolky. Popojítím zpátky se změní kamera a můžete se pokochat pohledem na ventilační šachtu, zkuste do ní vlézt. Pokecejte znovu s Marcelem a dostanete imaginární krabici, kterou používá ve svém triku. Zeptejte se ho na provaz, který má kolem pasu. Zjistíte, že mu sestra vzala kšandy, které potřebuje k provedení triku s imaginární krabicí. Vylezte na chodbu a pokecejte s Erniem, zkuste pomačkat čudlíky na zámku u dveří (pro pobavení). Vlezte do společenské místnosti, doktorka Palmerová vám dá prášek.

Po vyplivnutí se vraťte zpátky a ze skříňky seberte bílou tabulku na psaní, modrý fix a krabičku kancelářských sponek. Popojítím se dostanete na druhou obrazovku spol. místnosti. Dejte staříkovi vpravo - Hollisterovi mentolku. Prohlídněte si ho a zkuste s ním pokecat. Dovíte se, že jede na ranč. Mr. Nice vlevo ale drží cedulku s nápisem Atlanta. V inventáři tedy napište na druhou cedulku cíl blázna u volantu - Rancho Cucamonga. Když přijdete k Mr. Niceovi, dostane strach o svůj kufr a položí cedulku s Atlantou. Cedulky vyměňte a sledujte animačku.

Mr. Nice nechal svůj kufr na stole za ním bez dozoru, proto vemte nůž a uřízněte z něho gumy. Na konce gum dejte sponky a máte z nich nové kšandy. Vraťte se za Marcelem a dejte mu imaginární krabici na provedení triku, pak i kšandy. Prostrčíte ho do ventilačky a odemkne vám kasíno. Z rozbité váhy si vemte závaží a taky plastovou trubičku. Zkuste vlézt do ventilačky nad kopírkou. Chybí vám ale mapa.

Gabbo v pokoji 303 vám řekne, že takovou mapu nosí i udržbáři, proto je nutné jednoho zavolat. Po rozhovoru zkuste rozbít závažím topení mezi pokojema 303 a 304. Nadělá to ale moc kraválu, proto nejdřív vyprovokujte Quicklea v pokoji 305 a během jeho řádění topení rozflákejte. Přivolaný údržbář má u sebe box s nářadím. Vzít si z něho mapu nepůjde, bude nutné ho nejdřív zaměstnat něčím jiným. Běžte k nástěnce s fotkama chovanců a personálu a namalujte Erniemu vzkaz. Během potyčky Ernieho s Chuckem vystartujte pro mapy a náhlavní svítilnu.


3. A Timely Suicide
(GINA)


Užijte si krásnou přírodní scenérii Smile V inventáři si můžete přečíst dopis usvědčující Briana. Ze stolku seberte boxérské rukavice, prohledáním skříňky níže provedete celkovou prohlídku. Z kuchyně seberte stěrku, plácněte mouchu Smile Běžte před chatu ven, prohlídněte si kůlničku, ke které bohužel nemáte klíč. Pod mostem, přes který jste přijeli, najdete štípačky. Vraťte se zpátky do chaty, prohlídněte si koupelnu (pro pobavení). Běžte zadním vchodem a štípačkama z pověšených rybích kostí odcvikněte vlasec a háček. Můžete si prohlídnout i zamčenou studnu. Pak zkuste jít do chaty a po schodech nahoru za Bennettem. Sednete do křesla a vyzpovídáte ho. Než se zeptáte na kůlničku (shed), zeptejte se na Gabba, jinak vám jedna animačka unikne. Kůlnička tedy bude až to poslední, na co se Bennetta zeptáte.

Hodí vám klíče, které naneštěstí odletí pod kuchyňskou linku. Sehněte se a vylovte vlascem klíče, stěrkou pak i obálku. Vydejte se do kůlničky. Seberte potapěčské brýle a lano, prohlídněte si fotku. Pak se vydejte dozadu odemknout studnu, bude tam tma a nic neuvidíte. V inventáři si lupou na brýlích prohlídněte prázdnou obálku, objevíte pavoučí chlupy. Sednutím do křesla to oznamte Bennettovi a ten se vzdálí za šerifem.
Vyjďete po schodech nahoru, animačka ukáže, že je nutné pomoct Bennettovi s přemlouváním šerifa. Klikněte na novou ikonku vpravo dole a přepnete se na Bennetta.

V rozhovoru po vás bude šerif chtít přezdívku, jak říkal Chapman své ženě. Rozhovor můžete ukončit a přepnete se zpátky na Ginu.

Na skříňce vpravo najdete trofej, na níž je pověšený přívěsek. Přívěsek seberte a prozkoumejte. Běžte k telefonu a zavolejte nejdříve na poslední volané a přijaté číslo, pak všem ostatním. Při rozhovoru s Bennettem mu oznamte, že Chapman ženě říkával Lovey Bear. Přepněte se zpátky na Bennetta a dokončete vyšetřování. Přepnete se na Ginu, kam se zatím vrátí Gabbo a nadělá trochu svinčík v koupelně.

Seberte z krabice dvě světlice a běžte ještě jednou po schodech nahoru. Běžte do průchodu, kde stál předtím Bennett a seberte luk a šíp. Vylezte ven zadem a hoďte světlice do studny. Když se podíváte dolů, objevíte tam botu, tedy holinku. Přivažte na šíp provaz a vystřelte ho dolů do studny. Vytáhnete holinku, ve které najdete notebook - nečekaně je vybitý. Vrátíte se tedy na půdu a notebook připojíte. Bude to chtít heslo. Lupou na brýlích si prohlídněte Chapmanovy rukavice a najdete jeho hráčskou přezdívku jakož i heslo - Hurricane. Heslo zadejte do počítače.


4. An Unexpected Ally
(BRIAN)


A znovu do blázince Smile Vyžebrejte od Gabba tenký fix. Ve společenské místnosti v koši najdete svíčky z Hollisterových 102. narozenin. Běžte si do kasína okopírovat zadek. Vlezte do ventilačky a vydejte se směrem k Bennettově kanceláři. Špatně odbočíte a dostanete se do márnice. Seberte misku, vpravo pak pouta a vakuovou pumpičku, dejte se dál a slezte do bazénku. Seberte lékařské kleště a hadici. Kleštěma vyndejte z druhé nápustní díry zleva rezavou trubku. Trubkou odsuňte vozík, omotejte ho hadicí a pomocí nově sestrojené trampolíny vyskočte ven.

Tentokrát už běžte větrací šachtou až do Bennettova kanclu (tedy nad něho). Musíte přehodit lékařské záznamy s těma od Kurgana. Jen tak zkuste Bennettovi hodit do kafe vyplivnutý prášek, ale bezvýsledně - neznáte efekt. Dejte tedy plastovou hadičku na vakuovou pumpu a kafe mu vysosněte Smile Záznamy přehozeny, krok 1 hotov. Můžete jít k tělu Kurgana a peci.

Uřízněte mrtvole nehet pomocí nože (krok 2). Použitím fixu mu nakreslete tetování (krok 3). Svíčky z vosku dejte do misky a to celé do pece, kam jste předtím omylem dali Kurganovu hlavu (krok 4). Použitím trubky otevřte poklop u mrtvoly, kde je místečko jako dělané na rozdrcení hlavy (krok 5 splněn). Vylezte po žebříku, hoďte okolo mříží pouta a pomocí trubky mříže ohněte. Dostanete se "ven" a zbývá prohlídnout si kabel a vymyslet, jak po něm sjet dolů - pomocí lékařských kleští.

V animačce dostane Brian Neoschockine XR, bude nutné to neutralizovat. Vlevo ve spol. místnosti sedí Dr. Reset, zeptejte se ho na účinky a doplňte jeho slova včas, jinak se resetne (mezerník = pauza). Je nutné ho podávat pouze pacientům, kteří jsou klinicky mrtví (dead). Pro jeho neutralizaci je nutné přímého elektrického zásahu (direct electrick shock) do zadní části krku. Jinak se s ním můžete bavit jak chcete, je s ním celkem sranda (ref. i na Star Wars). Zeptejte se Ernieho na tazer z kabelky Palmerové, nebude vám ho chtít dát (víc rozhovorů s ním). Dejte mu žetony od Gabba, s kterýma jste začínali.


5. Deconstructing Brian
(BRIAN)


Vzpomínky Smile Běžte do uličky vpravo a po žebříku nahoru. Budete omráčeni, ale Gina se zatím dozví Brianovy ztracené vzpomínky z videa hypnoterapie.

(BRIAN @ KORDSMEIER)

Vemte si od Briana z kapsle trantonite. Vylezte ven a potkáte vojenskou gumu - O'Connora. Vyzpovídejte ho, vemte si od něho lepidlo, pak si ještě z jeepu vemte doutník (naprosto k ničemu) a kokos. Kokos rozkrojte noži a snězte, dovnitř schovejte trantonite a kokos zalepte. Dejte ho na schování O'Connorovi. Vraťte se dovnitř a zkuste dát granát do kapsle, co Brian drží. Zjistíte, že se jedná o USB flashku, která není připojitelná k Gině Smile , ale po posunutí obrazovky víc vpravo k notebooku. Proveďte telefonát a zavolejte Chapmana na zatčení Kordsmeiera.

(GINA)

Seberte ze skříňky vlevo sodovku, žehličku a kyblík. Z prádelního koše vpravo pak hedvábnou šálu. Naplňte kyblík sodovkou. Podívejte se z okna. Zkuste hodit kyblík se sodovkou dolů, ale Gina bude potřebovat ještě způsob, jak dát vědět, že potřebuje pomoc. Vypalte tedy žehličkou na šálu žádost o pomoc a vyhoďte šálu oknem.


6. The End Is Here
(BRIAN)


Grand finale Smile Běžte dolů a doleva (opět nutné posunutí obrazovky). Vpravo u garáže uvidíte viset hák, seberte ho. Běžte dál a do průchodu budovy vlevo. Seberte kus betonu a kladivo, zkuste vlézt do bagru, ale na vypáčení zámku budete muset použít hák. Pomocí magnetu zvednete plát železa a objevíte díru. V díře se nalézá kufřík obsahující letlampu. Vraťte se zpátky na začátek a vylezte znovu na žebřík - objeví se Tom Finnegan, scénárista. Abyste se k němu dostali, musíte nastínit příbeh z prvního dílu Runaway, tedy: holka utíkající před mafií je sražena autem a odvezena do nemocnice (A dorky guy...), potkají v poušti tři ztracené transvestity (They meet three drag queens...), a dojedou do vesnice dálného západu obydlené hipíkama (A village...).

Vyjeďte výtahem pro čističe oken na střechu, tam si prohlídněte obřího ptáka. Ať ale se snažíte jak chcete, miska špaget z nebe nespadne Smile Použijte letlampu na naříznutí ulomené nohy ptáka a sjeďte se nohou na protější budovu. Animačka a pěkná Smile

(GINA)

Seberte provaz a dvě prázdné lahve od sodovky. Trychtýř a žehličku nemusíte Smile Do prázdných lahví udělejte špendlíkem díru a prostrčte provaz. Komunikační zařízení hoďte dolů po Brianovi. Vrátí se mu vzpomínky.

(BRIAN)

Je třeba vymyslet plán. Posuňte obrazovku dolů, abyste viděli druhou zeď. V okně seberte šálu od Giny, ze skříňky letáčky klubu The Pink Iguana a v koši vpravo najdete pomačkaný oblek. Zavolejte Gině, že potřebujete, aby oblek vyžehlila - hodí po vás žehličkou. Doslova Smile Po vyžehlení se můžete vydat dál, plošinou ke dveřím. Nebude možné vylézt, dokud nebude na klice uvázaná šála pro případnou cestu zpět. Vyjděte ven. Hákem odsuňte kanál a vyndejte plynovou helmu, z popeláku vyndejte stříbrnou barvu. Barvou nastříkejte kufřík, aby vypadal k světu (krok 2 hotov).

Běžte vlevo a zazvoňte na dveře restaurace. Vyběhne herec/číšník JJ, pokecá si sám se sebou a zase zmizí. Musíte ho přesvědčit, aby zahrál mafiána Furia (půjde to až při třetím zazvonění). Potřebuje ale scénář, takže se vydejte zpátky po žebříku za Finneganem a řekněte mu o kupci, že chce jednu konkrétní scénu. Nenapíše ji, dokud nedostane svoje druhé zlaté kuře za scénář, který mu vyfoukl jeden místní. Shodou okolností ten místní právě leží v restauraci u JJe. Podívejte se do okýnka naproti kontejneru a oknem za rohem vlezte dovnitř. Zkuste vyměnit kus betonu za sošku kuřete, bude ale moc těžká, takže ji nejdřív budete muset opracovat kladívkem. Prohlídněte si kuře v inventáři, a běžte ho zanést Finneganovi. Dostanete scénář, který zase odneste JJovi (krok 1 hotov).

Vlezte znovu okýnkem do restaurace a vemte chlápkovi peníze trčící z kapsy. V inventáři je namíchejte k letáčkům The Pink Iguana. Napěchujte je pěkně do kufříku, aby peníze vypadaly jako skutečné (krok 3 hotov). Zbývá už jen obsah kufříku vymáchat v chloroformu u Toma (krok 4 hotov). JJ ale nebude chtít hrát, protože před budovou se usadil Fatzilla. Je nutné ho odlákat na staveniště (Plot of land under construction) a zavřít za ním poklop.

Game over :!:

[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
Reply
#2

Ashus Wrote:Po vyplivnutí se vraťte zpátky a ze skříňky seberte bílou tabulku na psaní, modrý fix a krabičku kancelářských sponek.

V téhle cvéli se mi moc nedaří , myslím že jsem udělal vše , vím že potřebuju něco na psaní , vím že je to ve skříňce , ale ta je zamčená a netuším jak do ní .

Dík za radu .
Reply
#3

Fixa je vpravo na poličce vedle ty zamceny skřínky...


Guest Wrote:
Ashus Wrote:Po vyplivnutí se vraťte zpátky a ze skříňky seberte bílou tabulku na psaní, modrý fix a krabičku kancelářských sponek.

V téhle cvéli se mi moc nedaří , myslím že jsem udělal vše , vím že potřebuju něco na psaní , vím že je to ve skříňce , ale ta je zamčená a netuším jak do ní .

Dík za radu .
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)