14.9.2007 12:41
Modifikace hry Call Of Duty 2 pro náš server Kafemlýnek.
Posbírané, upravené:
Nově naprogramované (by Ashus):
Můžete použít/vykrást libovolnou z funkcí nebo i celý mod, zachovejte však info o původním autorovi.
Changelog (2.9a>3.0):
- přidány mapy Eindhoven a Tripoli vč. podpory UT Domination
- přidána volba am_maxrate - automatické nastavení správné hodnoty maxrate hráčům
Changelog (2.9>2.9a):
- pokud jsou povolené sniperky nebo brokovnice a zakážou se, hráči co se s nima narodili s nima můžou dožít, potom se ale stávalo, že byli zmatení a nevěděli co dál -> teď se jim napíše hláška ať si vyberou zbraň, a samo se jim otevře menu pro výběr zbraně; pouze pokud ho zavřou bez výběru, pak se jim ukáže pohled na mrtvolu.
+ ošetřeno SD, vybraná zbraň se nechtěla změnit hned, ale až po jednom kole.
Changelog (2.8da>2.9):
- při opakovaných sebevraždách se ozývalo a logovalo first blood pořád dokola, first blood už je první skutečné zabití (upozornil Rohlik)
- admin může nastavením proměnných am_next_map a am_next_gametype natvrdo připravit přístí mapu/gametype - ve vote menu bude jako jediná a i při jejím nevybrání se zvolí
Changelog (2.8c>2.8da):
- další opravy výjímek
Changelog (2.8b>2.8c):
- všechny texty, co byly natvrdo česky nebo anglicky jsou teď nastavitelné přes config, můžete si je měnit a mod tak rychleji aktualizovat
- objeven parametr +set developer 1 (thx. Jarek PL), který odhalil spoustu chyb ve skriptech, pomáhá přímo vypsáním trace chyby, všechny očividné výjimky byly ošetřeny
- když se hráč narodí v UTD u základny, v momentě kdy zajme vlajku je mu sundán spawn protect (pokud ještě existuje)
- když se hráč sám zraní, funkce, která to hlídá nechcípne výjimkou, ale ukončí se
- kumulativní opravy chyb, drobnosti - na první pohled hráči neuvidí žádnou změnu
Changelog (2.8a>2.8b):
- pokud se změní limit sniperek nebo brokovnic na 0 (zakázáno), ihned jsou logicky odstraněny dané zbraně, povalující se po zemi. Pokud se s ní hráč narodil, zůstane mu než umře (pak si musí zvolit jinou), jinak mu zmizí z ruky hned. Změna proměnných kontrolována každých 5s.
Changelog (2.8>2.8a):
- opraveny barvy smoke granátů po smrti
Changelog (2.7d>2.8):
- možno určit pravděpodobnost obdržení granátů při spawnu
- omezení počtu brokovnic
- změna počítání sniperek v DM
Changelog (2.7c>2.7d):
- při custom mapách (počet byl větsí než tabulka) se mohlo klikat i pod vote menu, opraveno
- přidány položky gametype votu na maximum co se tam vleze - tj. 15 gametypu
Posbírané, upravené:
- AluCarD Blood Mod 2 - víc krve
- Bjuster's Taunts 2.2 - nové hlášky ze singleplayeru [V] (upraveno, hlášky typu taunt (menu 4 a 5) se i v týmových hrách posílají všem, nejen týmu)
- Bully's American Enfield - dá Enfielda Američanům
- Cooked nades - vaření granátů (podržet, hodit, bouchne dřív)
- Colored smokes - barevné smoke granáty (vyextrahováno z AWE)
- EC No-Turret - kulomety zrušeny v CTF, HQ a SD (upraveno)
- Mom's Welcome Message Generator - uvítací info hlášky s adresou stránek (upraveno, neomezený počet, zobrazí se dole)
- No Dust Mod 2 - odstranění kouřů a prachu na mapách (pro vyšší FPS)
- Spawn protection - ochrana před smrtí po respawnu po dobu 12 sekund, do odchodu z místa, nebo do zmáčknutí střely (vyextrahováno z Extreme+)
- SpawnLogic (vyextrahováno z Extreme+)
- SuperHeadshot - při zásahu do hlavy se útočníkovi a oběti zobrazí malá zpráva o vzdálenosti
- Tally's Weapon limiter - jedna sniperka a brokovnice na tým (zjednodušeno a upraveno, v DM nelze mít více než n sniperek i když jsou to jiné zbraně)
- Tally's Realistic Compass - hezčí podklad kompasu
- Vote system - hlasovací systém map po skončení her (vyextrahováno z AdmiralModu; opraveno, předěláno, posunuto; při shodě random)
- automatické zapnutí Allow downloading (pokud soubor chybí, zobrazí se jen šachovnice)
- nové mapy Eindhoven a Tripoli vč. podpory UT Domination
Nově naprogramované (by Ashus):
- nový gametype UT Domination
- AntiCamp - zobrazení camperů na mapě (vyextrahováno z AdmiralModu, upraveno, předěláno - pro DM, TDM a UTD kratší limit, s postupným chlazením, camp-meterem (styl antiradaru z NFS1) a logováním do statistik; po hře se zobrazí tři největší kempeři při vote menu)
- admini můžou ručně vyvolávat vote menu, spectator je při hlasování přehozen na hráče
- admini můžou ručně vyvolávat plácací mód, kdy hra všem sebere náboje
- admini můžou ručně vyvolávat pistolkový mód, kdy hra všem dá dvě pistolky
- admini můžou ručně nastavit příští mapu nebo typ hry, při hlasování se pak položka zobrazí jako jediná a bude zvolena i když nebude vybrána
- admini můžou nastavit všem hráčům stejný sv_maxrate
- počítání zbývajících živých hráčů v módech CTF, HQ a SD
- při zabití pažbou se zobrazí všem malá zpráva a oběti ještě i velká
- Final Ranks - po hře se zobrazí osobní rozdíl zabití a smrtí a slovní ohodnocení, poměr, počet plácnutí a zakempení za minulou hru (při vote menu)
- Spectator Abuse (obtěžování spectatorů) - podle pravidel nemají ve hře zabírat sloty, proto jsou po 5 minutách automaticky vykopnuti; admini a VIP (na požádání) jsou vyjímky; pokud někdo v SD zemře přesně na místě, kde se narodil podruhé (aniž by někoho zabil), je kopnut za nečinnost hned (i VIP)
- Name Checker (kontrola přezdívek) - musí obsahovat aspoň 3 písmena a nesmí to být Unknown soldier a podobně
- Anti-same-map/gametype - rozrůznění map a herních typů, dovolí max. 2x stejnou mapu po sobě, pak ji 2x zakáže; 3x SD po sobě, pak ho ale 3x zakáže
- jedno přejmenování je povoleno, za druhé server hráče vykopne
- zvuky z UT - first blood, headshot, double kill, ..., killing spree, ..., 3 & 1 minute remaining, 10,3,2,1 v SD před výbuchem
- změna počtu granátů (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)
- změna počtu smoků (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)
Můžete použít/vykrást libovolnou z funkcí nebo i celý mod, zachovejte však info o původním autorovi.
Changelog (2.9a>3.0):
- přidány mapy Eindhoven a Tripoli vč. podpory UT Domination
- přidána volba am_maxrate - automatické nastavení správné hodnoty maxrate hráčům
Changelog (2.9>2.9a):
- pokud jsou povolené sniperky nebo brokovnice a zakážou se, hráči co se s nima narodili s nima můžou dožít, potom se ale stávalo, že byli zmatení a nevěděli co dál -> teď se jim napíše hláška ať si vyberou zbraň, a samo se jim otevře menu pro výběr zbraně; pouze pokud ho zavřou bez výběru, pak se jim ukáže pohled na mrtvolu.
+ ošetřeno SD, vybraná zbraň se nechtěla změnit hned, ale až po jednom kole.
Changelog (2.8da>2.9):
- při opakovaných sebevraždách se ozývalo a logovalo first blood pořád dokola, first blood už je první skutečné zabití (upozornil Rohlik)
- admin může nastavením proměnných am_next_map a am_next_gametype natvrdo připravit přístí mapu/gametype - ve vote menu bude jako jediná a i při jejím nevybrání se zvolí
Changelog (2.8c>2.8da):
- další opravy výjímek
Changelog (2.8b>2.8c):
- všechny texty, co byly natvrdo česky nebo anglicky jsou teď nastavitelné přes config, můžete si je měnit a mod tak rychleji aktualizovat
- objeven parametr +set developer 1 (thx. Jarek PL), který odhalil spoustu chyb ve skriptech, pomáhá přímo vypsáním trace chyby, všechny očividné výjimky byly ošetřeny
- když se hráč narodí v UTD u základny, v momentě kdy zajme vlajku je mu sundán spawn protect (pokud ještě existuje)
- když se hráč sám zraní, funkce, která to hlídá nechcípne výjimkou, ale ukončí se
- kumulativní opravy chyb, drobnosti - na první pohled hráči neuvidí žádnou změnu
Changelog (2.8a>2.8b):
- pokud se změní limit sniperek nebo brokovnic na 0 (zakázáno), ihned jsou logicky odstraněny dané zbraně, povalující se po zemi. Pokud se s ní hráč narodil, zůstane mu než umře (pak si musí zvolit jinou), jinak mu zmizí z ruky hned. Změna proměnných kontrolována každých 5s.
Changelog (2.8>2.8a):
- opraveny barvy smoke granátů po smrti
Changelog (2.7d>2.8):
- možno určit pravděpodobnost obdržení granátů při spawnu
- omezení počtu brokovnic
- změna počítání sniperek v DM
Changelog (2.7c>2.7d):
- při custom mapách (počet byl větsí než tabulka) se mohlo klikat i pod vote menu, opraveno
- přidány položky gametype votu na maximum co se tam vleze - tj. 15 gametypu
Coffee phreak!