• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Call Of Duty 2: Kafemlynek MOD 2.9a CZ
#1
Modifikace hry Call Of Duty 2 pro náš server Kafemlýnek.

Posbírané, upravené:
  • AluCarD Blood Mod 2 - víc krve
  • Bjuster's Taunts 2.2 - nové hlášky ze singleplayeru [V] (upraveno, hlášky typu taunt (menu 4 a 5) se i v týmových hrách posílají všem, nejen týmu)
  • Bully's American Enfield - dá Enfielda Američanům
  • Cooked nades - vaření granátů (podržet, hodit, bouchne dřív)
  • Colored smokes - barevné smoke granáty (vyextrahováno z AWE)
  • EC No-Turret - kulomety zrušeny v CTF, HQ a SD (upraveno)
  • Mom's Welcome Message Generator - uvítací info hlášky s adresou stránek (upraveno, neomezený počet, zobrazí se dole)
  • No Dust Mod 2 - odstranění kouřů a prachu na mapách (pro vyšší FPS)
  • Spawn protection - ochrana před smrtí po respawnu po dobu 12 sekund, do odchodu z místa, nebo do zmáčknutí střely (vyextrahováno z Extreme+)
  • SpawnLogic (vyextrahováno z Extreme+)
  • SuperHeadshot - při zásahu do hlavy se útočníkovi a oběti zobrazí malá zpráva o vzdálenosti
  • Tally's Weapon limiter - jedna sniperka a brokovnice na tým (zjednodušeno a upraveno, v DM nelze mít více než n sniperek i když jsou to jiné zbraně)
  • Tally's Realistic Compass - hezčí podklad kompasu
  • Vote system - hlasovací systém map po skončení her (vyextrahováno z AdmiralModu; opraveno, předěláno, posunuto; při shodě random)
  • automatické zapnutí Allow downloading (pokud soubor chybí, zobrazí se jen šachovnice)

Nově naprogramované (by Ashus):
  • nový gametype UT Domination
  • AntiCamp - zobrazení camperů na mapě (vyextrahováno z AdmiralModu, upraveno, předěláno - pro DM, TDM a UTD kratší limit, s postupným chlazením, camp-meterem (styl antiradaru z NFS1) a logováním do statistik; po hře se zobrazí tři největší kempeři při vote menu)
  • admini můžou ručně vyvolávat vote menu, spectator je při hlasování přehozen na hráče
  • admini můžou ručně vyvolávat plácací mód, kdy hra všem sebere náboje
  • admini můžou ručně vyvolávat pistolkový mód, kdy hra všem dá dvě pistolky
  • admini můžou ručně nastavit příští mapu nebo typ hry, při hlasování se pak položka zobrazí jako jediná a bude zvolena i když nebude vybrána
  • počítání zbývajících živých hráčů v módech CTF, HQ a SD
  • při zabití pažbou se zobrazí všem malá zpráva a oběti ještě i velká
  • Final Ranks - po hře se zobrazí osobní rozdíl zabití a smrtí a slovní ohodnocení, poměr, počet plácnutí a zakempení za minulou hru (při vote menu)
  • Spectator Abuse (obtěžování spectatorů) - podle pravidel nemají ve hře zabírat sloty, proto jsou po 5 minutách automaticky vykopnuti; admini a VIP (na požádání) jsou vyjímky; pokud někdo v SD zemře přesně na místě, kde se narodil podruhé (aniž by někoho zabil), je kopnut za nečinnost hned (i VIP)
  • Name Checker (kontrola přezdívek) - musí obsahovat aspoň 3 písmena a nesmí to být Unknown soldier a podobně
  • Anti-same-map/gametype - rozrůznění map a herních typů, dovolí max. 2x stejnou mapu po sobě, pak ji 2x zakáže; 3x SD po sobě, pak ho ale 3x zakáže
  • jedno přejmenování je povoleno, za druhé server hráče vykopne
  • zvuky z UT - first blood, headshot, double kill, ..., killing spree, ..., 3 & 1 minute remaining, 10,3,2,1 v SD před výbuchem
  • změna počtu granátů (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)
  • změna počtu smoků (možno i náhodně určit pravděpodobnost - 1:3 atd.)



.rar   zzz_kafemlynek_29a.rar (Size: 1,15 MB / Downloads: 502)


Můžete použít/vykrást libovolnou z funkcí nebo i celý mod, zachovejte však info o původním autorovi.

Changelog (2.9>2.9a):
- pokud jsou povolené sniperky nebo brokovnice a zakážou se, hráči co se s nima narodili s nima můžou dožít, potom se ale stávalo, že byli zmatení a nevěděli co dál -> teď se jim napíše hláška ať si vyberou zbraň, a samo se jim otevře menu pro výběr zbraně; pouze pokud ho zavřou bez výběru, pak se jim ukáže pohled na mrtvolu.
+ ošetřeno SD, vybraná zbraň se nechtěla změnit hned, ale až po jednom kole.

Changelog (2.8da>2.9):
- při opakovaných sebevraždách se ozývalo a logovalo first blood pořád dokola, first blood už je první skutečné zabití (upozornil Rohlik)
- admin může nastavením proměnných am_next_map a am_next_gametype natvrdo připravit přístí mapu/gametype - ve vote menu bude jako jediná a i při jejím nevybrání se zvolí

Changelog (2.8c>2.8da):
- další opravy výjímek

Changelog (2.8b>2.8c):
- všechny texty, co byly natvrdo česky nebo anglicky jsou teď nastavitelné přes config, můžete si je měnit a mod tak rychleji aktualizovat
- objeven parametr +set developer 1 (thx. Jarek PL), který odhalil spoustu chyb ve skriptech, pomáhá přímo vypsáním trace chyby, všechny očividné výjimky byly ošetřeny
- když se hráč narodí v UTD u základny, v momentě kdy zajme vlajku je mu sundán spawn protect (pokud ještě existuje)
- když se hráč sám zraní, funkce, která to hlídá nechcípne výjimkou, ale ukončí se
- kumulativní opravy chyb, drobnosti - na první pohled hráči neuvidí žádnou změnu

Changelog (2.8a>2.8b):
- pokud se změní limit sniperek nebo brokovnic na 0 (zakázáno), ihned jsou logicky odstraněny dané zbraně, povalující se po zemi. Pokud se s ní hráč narodil, zůstane mu než umře (pak si musí zvolit jinou), jinak mu zmizí z ruky hned. Změna proměnných kontrolována každých 5s.

Changelog (2.8>2.8a):
- opraveny barvy smoke granátů po smrti

Changelog (2.7d>2.8):
- možno určit pravděpodobnost obdržení granátů při spawnu
- omezení počtu brokovnic
- změna počítání sniperek v DM

Changelog (2.7c>2.7d):
- při custom mapách (počet byl větsí než tabulka) se mohlo klikat i pod vote menu, opraveno
- přidány položky gametype votu na maximum co se tam vleze - tj. 15 gametypu
[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
  Reply
#2
I have problem with your mod:

[Image: dc82744bc16522fd.jpg]

[Image: 2eb080b21a8130b7.jpg]

[Image: d96a0650e7440baf.jpg]

[Image: 051cfb980ec9983d.jpg]

Here is config of the mod

Code:
http://rapidshare.com/files/139433919/Ashus.cfg

Waiting for you help Smile

Code:
******* script runtime error *******
undefined is not an array, string, or vector: (file 'maps/mp/gametypes/_spawnlogic.gsc', line 575)
if (level.captured_radios[self.pers["team"]] > 0)
           *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/utd.gsc', line 598)
spawnpoint = maps\mp\gametypes\_spawnlogic::getSpawnpoint_NearTeam_AwayfromRadios(spawnpoints);
              *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/utd.gsc', line 1605)
  spawnPlayer();
  *
called from:
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 177)
   self [[level.weapon]](response);
                *
started from:
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 58)
  self waittill("menuresponse", menu, response);
       *
************************************
********************
ERROR: script runtime error
(see console for details)
(file 'maps/mp/gametypes/_menus.gsc', line 58)
[Image: b_350_20_D5D9EB_264BC0_110E0E_000000.png]
  Reply
#3
This mod must be put in a clean environment, without other mods. Unless you choose to change things inside IWD files yourself (requires some basic knowledge of C language).
[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
  Reply
#4
it is. Still error at line 58.

Can I see server working with this mod?
[Image: b_350_20_D5D9EB_264BC0_110E0E_000000.png]
  Reply
#5
http://www.km.ashus.net (default port)
Kafemlynek
[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
  Reply
#6
I can't understand it.
Do you have windows system at home to test if it works for you?

Could I have your cfg files ?

Smile
[Image: b_350_20_D5D9EB_264BC0_110E0E_000000.png]
  Reply
#7
Rename a copy of the iwd mod file to zip. Open it with WinRAR or something similiar. View the content of the file in root, it is an example of config file. Yes, it was tested on Windows and on Linux versions [1.3].
[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
  Reply
#8
at file *.gsc, I saw it, copied and pasted to other file.
[Image: b_350_20_D5D9EB_264BC0_110E0E_000000.png]
  Reply
#9
sorry I were drunk.

I havee cod2 at catalogue, at other partition.
Game is not installed [don't must be].
Thank this I don't have to install it again after windows reinstall.

That's why your main-cleaner is not working, 'cause dont have the link of game directory at the system registry Big Grin
[Image: b_350_20_D5D9EB_264BC0_110E0E_000000.png]
  Reply
#10
No, it is not a lie Smile I developed it on my Windows machine (and tried every function after every change), then I uploaded it to linux server. Try to uninstall the game, reinstall, install 1.3 patch and copy only the IWD file and config. It works for everyone else, but you. And you're telling me I lie.
[Image: kavove-zrnka-lajna.jpg]
Coffee phreak!
  Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)